Çarşamba, Nisan 30, 2014

Sihirli Çanta

Strong like a man, loyal like a dog, eco-friendly, reusable, chemical-free,
long-lasting, water-resistant, washable. And extremely good looking.

Güçlü bir adam gibi, sadık bir köpek gibi, çevre dostu, yeniden kullanılabilir, kimyasal madde içermeyen,
uzun süre kalıcı, suya dayanıklı, yıkanabilir. Ve son derece iyi görünüyor.

Şimdi kimin neyin tarifi bu???


Aslında basit, minik bir çanta..
.


El çantanızda cebinizde fazlalık etmeden her an yanınızda taşıyabileceğiniz, bi torbaya ihtiyaç duyduğunuzda kurtarıcınız olan üstelik de son derece güzel desenlere sahip çevre dostu bi minik kendisi...

http://www.loqistore.com/ orjinal kaynağı burası


ama ben Türkiye'de www.bonvagon.com'dan alıyorum.


Plastik poşet kullanımının azaltılması için başlatılan kampanyalar ve yasaklara destek vermek için bence herkesin çantasında bi tane olmalı.


Bizim evin tüm kadınlarının çantasında olduğu gibi ;)

1 yorum:

selma dedi ki...

Eşim Japonya'dan getirmişti. iki yıldır kullanıyorum böyle desenlisini. Sonra Zara Home'da düz renkli olanlarına da rastladım. çantamdan hiç çıkartmıyorum. Özellikle marketlerde çok işe yarıyor.