Pazartesi, Ekim 07, 2013

Pazartesi Mucizeleri

2 hafta önce yine bir pazartesi sabahı, pazartesi sendromunun evreleri arasında gidip gelirken bulutların arasından göz kırpan güneş can simidim olmuş, bu hafta yaşadıklarım mucize olsun bana dedirtmişti...

Ufak tefek bir kaç mucizeden sonra perşembe günü, aman pek de bi mucize olmadı ama buna da şükür derken...

Hafta bitmedi daha erken dedirten bi haber geldi...

Ve güzel bir pazar...

Geçen hafta pazartesi sendromuna girme hakkım yoktu, Akademi'de bütün gün ders vericektim ama yine de iç ses bezgindi. Kaldıysa hakkım bu hafta da mucize olabilir miydi acaba...

Eveeeet,

İlk hafta ki kadar olmasa da en sevdiğim şeyden bir kutu kazanmak, son dakika programıyla kokusunu duymak...

Ve bu sabah yine bir pazartesi...

Mucizeler dilemekten yorulmadın mı, yüzün var mı hala istemeye...

Dedim ki sadece bana di'il, herkese yaşadıkları mucize olsun bu hafta...

Daha doğrusu yaşadıklarının mucize olduğunun farkına varsınlar...

Uzun bir tatil haftasından önceki 5 iş günü...

bu bile bi mucize di'il mi her ne kadar ben 14'ünde yarı gün çalışsam da ;-)

Hiç yorum yok: