Cuma, Nisan 19, 2013

Üşüyorum

Kışın soğuğundan başka türlü bi'şi bu...

Kalın bile giyinsem hep titreme,

Kışın yaktığım ısıda kombi üstelik üzerimde bi de polar sabahlık

Ben ne kadar bedenimi sarıp sarmalasam da

Ruhumu ısıtamıyorum,

Red ediyor bu havaya uyum sağlamayı

Baharın güneşini tatlı sıcaklığını istiyor

Daha geçen hafta kısa kollu tişörtle dolaşıyodum sokaklarda

Ne erguvan ne lale sürebildi sefasını

Erguvanlar soğuktan büzüşüp kirli pembeyle mor arası bi renge dönüştü

Laleler çıplak bir sap kaldı

Papatyalar üşümesin diye sarı göbekleri bütün beyaz yapraklarını toplayıp örttüler üzerini

Bu yonca'da kapatıp yapraklarını çöktü toprağa

Biraz güneş verin bana...

Güneş yoksa aşkımı verin, güneşim olur açarım yapraklarımı...


1 yorum:

ayamaya dedi ki...

Ruhumuzu ısıtacak güzel güneşli günlere az kaldı , biraz sabır :) sevgiler