Salı, Temmuz 31, 2012

Atlantis'ten Gelen Adam

Ben ve üzerindeki yaşlara tanıdık gelmiştir başlık...

Dallas'ın yakışıklı Boby'si Patrick Duffy'nin Atlantis'li adam olduğu,

Normal insanlardan farklı olarak biz nasıl karada nefes alıp gündelik faaliyetlerimizi sürdürebiliyorsak o da tam tersine suda nefes alabilen değişik bir insan türüydü. Karada biraz fazla kalsa boğulcak gibi olur suya atarlardı kendisini, bir nevi deniz kızı tepkileri. -hayatımda kaç deniz kızı tanıdıysam, nerden biliyosam ;)-

Biz tekrar Atlantis'li arkadaşa dönersek;

Laboratuar ortamında kendisine bir oda dekore etmişler, koltuklarıyla sehpasıyla tavanına kadar suyla dolu bir evde yaşıyordu. Gazete bile okuyordu orda :)))

Şimdi durup dururken nerden geldi aklıma bu dizi???

İstanbul'da dayanılmaz hale gelen nemin sıcaklığın tek kaçışı soğuk duş, ama al çık olmuyo, sürekli o suyun altında kalmak istiyor insan.

Yine duşun altında bunları düşünürken, Atlantis'ten Gelen Adam geliverdi aklıma

O dayalı döşeli su altı evi durumuyodur hala????

Rezervasyonları alalım ;)))

-o gazete okursa ben de blogumu yazarım ordan serin serin-

3 yorum:

Vladimir dedi ki...

Başlığı okur okumaz kafamda canlandı dizinin hatırlattıkları :)

Adsız dedi ki...

mimin var canım bende :):)

Dört Yapraklı Yonca dedi ki...

miskin miskin yatarken mimin mi dürttü beni, kalktım bilgisayarı açtım ve buldum...
bakiyim bakim nasıl mimlenmişim??