Pazartesi, Mart 26, 2012

Kelimelerime...

Sizin için haftada bir ya da 15 günde bir yazmam o kadar da farkında olmadığınız bi durum belki de...

Yani benim ve sizin için geçerli di'il sadece hepimiz için...

Yazan ve okuyan taraf olarak...

Yazan sürekli yazmaktan keyif alıyor blogunu güncel tutmak tatmin duygusu yaşatıyorsa bir haftayı bulan yazmamalar, yazacak heyecan hissedememek hain bi kurt olup içini kemiriyor, suçluluk duygusu etrafında dolaşıyor her an üstüne atlamak istercesine...

Yazan her defasında kendini kandıracak uygun bir bahane bulup, işte geldim burdayım diyebilmek için süslü cümleler kurar, tıpkı şu an benim yaptığım gibi...

Halbuki ne gerek vardır bu kadar kıvranmaya, bahaneler bulmaya, kendini haklı çıkarmaya???

Okuyanına saygıdandır aslında, kapıya gelip de boş dönmek, ohoooo hala yeni bi'şey yok dedirtmemek mahcub etmemek içindir

Aslında çok çok yazmak isteyip de içindeki kelimelerin alıp başını başka yerlere gitmesindendir...

Onları ikna edip geri getirmek içindir bu kadar dil dökmeler, bahaneler...

Ey benim kelimelerim ikna oldunuz mu???

Geri döner misiniz bana, yine sever misiniz beni???

3 yorum:

Vladimir dedi ki...

kelimeler oyuncudur, en sevdikleri oyun da saklambaçtır. Bazen kaçar giderler. Yoruluncaya kadar oynarlar. Sonra da bütün arkadaşlarını toplayıp geri dönerler. Bir dönerler pir dönerler. Her zaman yorum yazamıyor olsam da ilgi ile takip ettiğim, hatta kendi bloğumda sağ sütuna aldığım bloglardan bir tanesi sizinkisi. Yazın lütfen.

Dört Yapraklı Yonca dedi ki...

çok teşekkürler, böyle yorumları duyunca iyi hissediyorum kendimi :))

Adsız dedi ki...

Sevgili Yonca..İnsanlar gibi kelimelerde zaman zaman alıp başını gider..Sonra yine gelir :) Keyifle..