Pazar, Şubat 19, 2012

Güneşli Pazar

Bir pazar sabahı güneş, tam karşımdan gözümün içine içine vura vura yükseliyor...

Dışarsı sessiz, sakin, huzurlu...

Tam çıkıp dolaşmalık...

Altı çeyrekten beri uyanığım, pardon yatakta di'ilim, çünkü uyanıklığım çok daha öncesinde başlamıştı

Mevsim hastalığından ben de nasibimi aldım sonunda, zencefilli çaylar ve özel karışımlar kurtaracak mı beni bilmiyorum.

Hastasında;

O deneysel mozaik pastayı ne zaman yaptın derseniz;

Onu da ben yaptım

Kuzenlerle doğum günü kutlamam için geçen haftadan sözleşmiştik

Uzun zamandır yapmayı istediğim çikolatalı mozaik pastayı da her türlü zorluğa rağmen yapmaktan vazgeçmedim

İşte her şeyde olduğu gibi "istemek" önemli olan

İstedim, yaptım

Neyse ki bu tür rahatsızlıklarda ateşlenmiyorum da, çabuk tükense bile gücüm istediklerimi yapabiliyorum.

Mesela şu an gözüme giren güneş kışkırtıyor beni,

İstiyorum!!!

Güzel bir pazar yürüyüşü :))))



SAM_3498
Bu da hastalığımın ispatıdır, ancak yatarak poz verebildim…

1 yorum:

Asortik Krep dedi ki...

Geçmiş olsun..