Cumartesi, Ocak 21, 2012

Zihinsel Aktivite

Aaaaay, ooooofffff, annecim :(((

bacaklarımı uzattım koltuğa dinlendiriyorum ama ağrıdan duramıyorum oturduğum yerde

bugün yine öğretmen oldum sabahtan akşama kadar ders anlattım, sınıfta fıldır fıldır dolandım bi o bilgisayardan bi bu bilgisayara

bi kaç gündür hafif bi burun boğaz tıkanıklığı da vardı zaten, artık son saatlerde sürekli konuşmaktan boğazlarım da iyice hırpalandı

hadi ben İstanbul'dayım eğitmen olmam sebebiyle de evimden alınıp evime bırakıldım. Ama bu bi günlük eğitim için Konya'dan  Adıyaman'dan gelenler vardı.

Çalışanlar için haftasonu eğitimi hiç iyi bi fikir di'il, kim icat ettiyse hayır dualarımızı gönderiyoruz kendilerine...

Ağrı sızıdan zihinsel aktiviteye bir sıçrama yapıyorum :))

İlginç bir site buldum geçenlerde http://www.lumosity.com

Beyin jimnastiği yaptıran keyifli bulmacalar, oyunlar çözdürüyo. Gün be gün hafızanızdaki gelişmeleri takip edebileceğiniz , performansınızı ölçebileceğiniz günde 15 dakika ayrırıp hem keyiflenip hem de işe yarıycak bir site.

İnternet üzerinde 3 günlük, mobil uygulamada ise 5 bölüm ücretsiz faydalanabildiğiniz ama sonrasında ya parası ya da tamam oynadığın yeter diyen bir sisteme tabi.

Bi kaç gün deneyin bakalım siz de benim kadar keyif alıcak mısınız?



Hiç yorum yok: