Pazartesi, Temmuz 18, 2011

Sinirime Dokunanlar

Kadın-erkek ilişkileri üzerine ahkam kesen yazılarda diş macununu orta yerinden sıkmanın ilişkinin sonu olabileceği akılları verilir yıllardır...

Metal tüpler yerini plastik tüplere bıraktığından beri, bu tehlike ortadan kalkmıştır diye düşünüyorum.

Gel gör ki bitmiyor insanın sinirini zıplatanlar, değişen teknolojiler ve yapılan icatlarla sadece şekli değişiyor başka bir şeye dönüşüyor.

Diş macunları önce plastik tüplere girdi, sonra hızını alamadı traş köpüğü, deodorant gibi kafasına basılınca macun veren başka bir tüpe girdi. Ama bu alet öyle ki birazcık bassan kafasına, ihtiyacın olanı alsan bile o gazla arkadan macun vermeye devam ediyor. -macun diyorum kusura bakmayın aslında kendisi iso-active yani köpüren jel olur-

Eeee ne var bunda???

Çok şey var...

Macunu alıp kapağı kapatıp yerine koysan bile o çıkmaya devam ediyor, kapağa bulaşıyor etrafına bulaşıyor. Kullananın umrunda olmayınca da aça-kapata, sıka-tıka macunun bulaştığı sinir bozucu bir görüntü çıkıyor ortaya. Her elime aldığımda söylenerek şişeyi suyun altına tutuyorum

Çok öfkeli

Sinire dokunanlar ve genel temizlik olunca konu bir şeyi daha söylemeden geçemiycem.

Biten tuvalet kağıtlarının boş ruloları...

Ne gereksiz bi ayrıntı di mi???

Bana göre di'il...

Biten tuvalet kağıdının boş rulosunu yerinden çıkarıp yerine yenisini takmak; sifonun üzerine koymak, dolu ruloların durduğu yere uzanıp almaktan daha mı zor???

Kaç saniyenizi alır tuvalet kağıdını değiştirmek???

Artık iyice sinirime dokunan bu süreci olabildiğince geciktirmek için Selpak'ın duble rulolarından aldım bu sefer -demek ki bu konuya benim gibi takılanlar da var ki Selpak yapmış ;) -

Yani etrafa bulaşmış diş macunları ve ortalıkta duran boş tuvalet kağıdı ruloları benim ilişkimi zedeler, ona göre Başparmak aşağı

Hiç yorum yok: