Cumartesi, Mayıs 14, 2011

Kutudaki Nefes

Her gün mutlaka bir yerlerde stresle başetmenin, kendi kendinizi rahatlatmanın, nasıl mutlu olunurun yöntemleri anlatılıyor.

En son Elvan Demirkan'ın yazısını okudum. Kendinizi sıktığınızı hissettiğiniz anda vücudunuzu bilinçli olarak serbest bırakın. Hani sırtının gergin olduğunu farkediyorsun ya, farkettiğin daha doğrusunu yaptığının bilincine varınca istesen de yapamıyosun. Sonra bi de deeeerin derin nefes alıyosun.

Hoooop kuş gibi hafifliyosun, "muş"

Doğru nefesin sinir sistemine hatta tüm vücuda faydaları olduğunu kabul ediyorum. Ben de ayda yılda bir aklıma geldikçe nefeslerime dikkat ediyorum. Ama en fazla bi dakka konsantre olabiliyorum, sonra bildiğin nefes.

Gel gör ki hiç birimizin sorunu nefesi yanlış almak ya da kaslarımızı anlamsız yere sıkmak değil.

İçi tonlarca şeyle dolu kutularımızı itmek zorunda olmak...

Hiç yorum yok: