Perşembe, Mayıs 05, 2011

Hıdrellez Dileklerinizi Yazın

Biliyorum bu yazıyı dün akşam yada en geç bu sabah yazmalıydım; yazmalıydım ki okuyanlar faydalansın.

Geç oldu bu saatten sonra hıdrellezi, hıdrellezde yapılacakları anlatmak.

Yapılan yapılıyor da zamanı gelmişse gerçekleşiyor, yani dileğinizle gerçekleştiği yıl çakışıyorsa

"ooooo, hıdrellezde yaptım oldu" oluyo :)))

Kendimi bildim bileli her 5 mayısı 6 mayısa bağlayan gece ve sabahında ezanlar okunurken abdestli Kuran'lı gözlerden uyku akarken dilekler dualarla dillendirilir.

Oturup beynimin odalarını tek tek dolaşsak, belki de ömrü hayatımın 30 yılının (öncesinde pek anlayacağımı sanmıyorum) her bir hıdrellez gecesini anılarıyla hatırlayabilirim.

Çoğu sene havanın çok sıcak olduğunu odaları dolaşmadan da söyleyebilirim size, oysa ki bu gece kaloriferler yanıyor dışarıdaki soğuktan.

Bucaklarımda köşelerimde geçmiş hıdrellezden kalma dilek keseleri, bereket paraları çıkar benden...

Bu sene yok asasım bi şeyler, gülün dalına

Ben dileğimi dört yapraklı yonca'ma yazayım belki olur bu sefer ;)

temmuz 2012 ve sonrası için ne istiyorsam hayattan, benim hayal ettiğimden daha da güzeliyle gelsin bana

Ne acelen var, bir hıdrellez daha var önünde demeyin sakın sonra 3 aya sığdıramam her şeyi :))) bu seneden başlasın ki rahaaaaat rahat hazırlanalım

1 yorum:

Adsız dedi ki...

dilekler ne zaman yazılıyor ne zaman denize atılıyor