Cumartesi, Kasım 06, 2010

Muhabirimiz İtalya İzlenimleriyle Yakında Burada...

Ben di'il  :)))

Kısa bi süreliğine blogumu misafir bir yazara bırakacağım :)))

Yoğun ve uzun bir İtalya turundan dönen ablam Yeşim, fotoğraflarını ve izlenimlerini paylaşacak. Yine de ben rahat duramayıp kendi yazılarımla girerim araya hatta İtalya turunu o anlatmaya başlamadan ipuçlarını veriyim.


Gördüğünüz haritada -aslında mutfak önlüğü olur kendisi ;)- gittikleri yerlerin izini kırmızıyla sürdüm sizler için. Yani önümüzdeki günlerde Güney'den Kuzey'e İtalya'nın en güzel şehirleri ve fotoğraflarını bulacaksınız burada.

Bu arada bana getirdikleri hediyeleri göstermezsem olmaz :))



İpli kuklam Pinokyo :))
Kardeşim Yavuz da beyaz ve siyah çikolata bloklarının bir arada olduğu çevirdikçe bu çikolataların rendelendiği değişik ve faydalı bir malzeme getirdi ki, gidemesem de ben de hediyelerimle tadını çıkartıyorum işte :)))

Hiç yorum yok: