Pazartesi, Ekim 25, 2010

Bugün iyi bi'şey yaptım


Ve sağlık sorunu olmayan herkesin de bu iyi şeyi yapması gerektiğini düşünüyorum.

Kan Bağışı...

Yıllardır çok istememe rağmen zayıf oluşum nedeniyle kan veremiyordum, ne zaman ki kilo aldım elime geçen ilk fırsatta oturdum önlerine ama bu sefer de kan sayımım düşük çıktı. Kan vermek için minimum değerin 12,5 olması gerekiyordu ben 11'lerde kaldım.

Bugün bi fırsat daha geçti elime -Şirket grubumuz "ülkem için" kan bağışı günleri organize ediyor-

Yine dikildim karşılarına, "ben geldim" dedim. Geçen sefer pek bi üzülmüşlerdi mis gibi 0 rh negatifi kaçırdıkları için.

Aslında daha bi umutsuzdum çünkü geçen sefere göre bi kaç kilo daha zayıflamıştım.

Amaaa 13,8 çıktı bu sefer değerim.

5-10 dakkada çektiler kanımı, ikide bir de soruyolar iyi misiniz, iyi hissediyor musunuz?

Valla turp gibiyim.

Sedyeden kalkıp peş peşe 3 toplantı bile yaptı bu vücut.

İyilik yapmanın verdiği iyilik hali olsa gerek.

Kime giderse şifa olsun ona :)))

1 yorum:

Asortik Krep dedi ki...

Bende yirmili yaşlarda kampanyada vermiştim.Oysa şimdi kan veremiyorum.