Perşembe, Mart 04, 2010

Kova'mın içi yine dolmaya mı başlıyor ne?

Yoksa basit bir PMS' mi?

Birisi açmış yukardan musluğu doluyor,

Sağdan soldan birileri içine çakıltaşları fırlatıyor kimi büyük kimi küçük...

Dibe çökmüş kara kurumlardan parçalar suyun üzerine çıkıyor arada bir, sonra yine dibe çöküyor.

Ama her an bulanmaya hazır...

Bir uçurumun başına gidip, kovamı baş aşağı çevirip içinde ne var ne yok silkelemek istiyorum. Bunu yaparken şiddetli bir rüzgar da olsun, alsın uzaklara gitsin hepsini bi daha da getirmesin bana

2 yorum:

Primarima dedi ki...

Merhaba bloğumdaki Heidi yazısında yorumunuz vardı:)
nerden bulurum dıye...valla ben google amcaya basvurdum heidi izle yazdım pat pat cıkdılar:))
tavsıye ederım izledikce huzur buluyorum.
sevgıler.

Gonca dedi ki...

walla, pms ise hiç de basit değip geçme, ayaklı bomba durumudur ki hiç tavsiye etmem:(( Herkes bir olmuşta üstüne geliyormuş sendromu diyorum ben buna ki o günlerde fazla ortalarda olmam, yoksa boom...