Pazar, Ağustos 02, 2009

Evhamlı

Hain bir gıcıkla öksürerek uyandım. Geçecek gibi değil diyerek su içmek için kalktım, antredeki ışık düğmesine bastım yanmadı. Buzdolabının da ışığı yanmıyordu.

Yine elektrik kesmiş :((((

Son günlerde sık sık tekrarlayan kesintiler gece olunca daha bir ürkünç oluyor. Öyle korkmam karanlıktan falan ama... Bina mantolama yapılıyor, etrafımız iskelerle çevrilmiş durumda.

5. kata ulaşmak isteyene zor değil. Zaten kapı cam açamıyoruz bu yüzden. Bir de elektrikler kesik olunca iyice huzursuz oldum. Salonun balkon kapısı da kilitli değil. Genelde koltukla kapı arasına sehpayı koyuyordum ama bu gece onu da yapmamıştım.

Aldı mı beni bir evham, salona tek başıma gitmeye korkuyorum, birilerini uyandırıp onları da huzursuz etmek istemiyorum. Yattım yatağa tekrar uyurmuyum diye, ııı ıııh imkanı yok.

Tekrar kalktım açtım camı etrafa bakıyorum; ne görünür ki karanlıkta?

Hayır birinin niyeti olsa camda beni görüp vazgeçer desem karanlıkta neyimi görecek. Delirmek üzereyim. Yalvarıyorum Allah'ım lütfen elektrik gelsin diye.

Çok sürmedi geldi. Bütün ışıkları yakarak salona gittim. Koltuğu balkon kapısının önüne ittim.

Rahatladım mı?

Ehh biraz. Ama o sinsi korku devam ediyor. Televizyonu açtım kanallarda bir şey yok, bilgisayarın başına oturdum. Diğer yandan televizyon da açık seyretmesem bile.

Arada bir kalkıp camdan bakıyorum etrafa her sese kulak kabartıyorum. Arada apartmana giren çıkan oluyor.

"ooo iyi birileri daha var benim gibi ayakta diyorum".

Sırtım cama dönük bilgisayarın karşısındayım -ben onu görmiyim de gelen olursa o beni görsün uğramadan gitsin- .

Cnntürk'te tenis maçı var. Sabit tek bir görüntü hiç hareket yok. Yanıp sönen ışıkların olduğu televizyon açık olduğunu belli edecek bir kanal aradım. Kanal D'de magazin D'yi buldum. Evham hala beynimin içinde ve ben uyanalı olmuş iki buçuk saat.

Birazdan sabah ezanı okunacak; hah tamam işte başladı.

Artık uyur musun dersen. Sanmıyorum :(((

Zaten 1'de yatmıştım.

Offff bir garip gece yani.

Allahım lütfen bir an önce sökülsün şu iskele.




Sabaha karşı flaşla resim çekildiğini kim ne bilsin şimşek çaktı sanarlar en fazla. Ama apartmana yaklaşmayı düşünen varsa bu binada benim gibi manyak olduğunu öğrendikten sonra sanırım yaklaşmayacaktır. Hele de patlayan flaştan sonra.

Ama haksız mıyım? Ortalık öyle karanlık ki :((((

1 yorum:

Primarima dedi ki...

Bazı geceler aynen senın bu hissettıklerını hissederim bende izlemesem bile o tvyı kapatamam arkadas gıbı olur bana:)