Salı, Mart 03, 2009

Rüya

Hayırdır inşallah...

Rüyamda kendimi arı olarak gördüm. Ben arıymışım ve arı gözüyle, hisleriyle etrafı algılıyorum. Bu arada The Bee Movie'de ki arıyla bi bağlantım var. Ya da ben de o filmin içindeyim.

Ancak uykudan uyandığımda yatmadan önceki baş ağrısından eser yoktu, inanılmaz berrak, rahat ve huzurluydu zihnim. Hiç bir şey düşünmeyerek o halin devam etmesine çalıştım ancak insan doğası gereği düşünmeden yapamıyor sanırım. Düşünceler üşüştükçe de ne huzur kalıyor ne bi şey sinsi baş ağrısı da "beni unutma" "beni unutma" diye bağırıyor arkadan.

Yazının tarih ve saatine bakarsınız, gördüğünüz saat doğru. Sabahın 5'i nerdeyse ve ben 3'ten beri uyanığım. Bundan sonra yatsam da ne kadar uyurum bilemiyorum.

Rüyada kendini arı olarak görmek ne anlama gelir bilmiyorum ama insan ölünce ruh şekil değiştiriyor ve başka bir canlı oluyorsa ben arı olabilirim.

Ona göre lütfen arılara iyi davranın ben olabilirim.

İyi sabahlar

3 yorum:

beyaz mendil dedi ki...

:)))Eşim, arı yetiştiriyor benim:))Sevgilerimle

Asortik Krep dedi ki...

Hayır olsun..Güzel bir rüya bence:)

Dört Yapraklı Yonca dedi ki...

hayırlara çıkar inşallah. ama cidden bugün kendimi arı gibi düşündüm hep, ilginç