Cuma, Mart 28, 2008

Tanrım...

Tek başına koyma kulların,
Yalnızlığa ancak sen dayanırsın...

Son günlerde bu takıldı dilime. Ayten Gökçer'den başka Hürmüz tanımam. Eskiler ne güzel müzikaller yapmış. Yenilerden var mı aklınızda kalan? Yoksa ben mi taraflı bakıyorum?

Sadık Şendil'in eseri İngiltere'de yada Amerika'da sahnelense eminim yer yerinden oynardı. Ayten Gökçer'in güzelliği ve zarafeti kim de var? Elizabeth Taylor belki rakibi olabilir. Bugünün aktrislerine bakıyorum da, yok yok kıyaslayacak kimse bulamıyorum ne Türkiye'de ne dünyada.

İki videoda da aynı şarkı var. Ama Ayten Gökçer'in diğer güzel görüntülerini de paylaşmak için ikisini de koydum.

Tanrım...




2 yorum:

Adsız dedi ki...

Galiba senin farkın bu; sürekli yanımızda, önümüzde yada o veya bu şekilde hayatımızda olan birşeyleri, biz sıradanmış gibi görürken sen olduğu gibi görüyorsun. Görmekle de yetinmiyor, bizlerle paylaşıyor, bizlere gösteriyorsun. Mesela Erguvanar...

Özgür

Dört Yapraklı Yonca dedi ki...

Teşekkürler Özgür.