Çarşamba, Ekim 12, 2005

Kapkaç'a Dikkat

Kapkaç haberlerini gazete ve televizyonda sık sık görüyoruz. Dikkatli olmak gerektiğine katılıp; en fazla bir gün daha dikkatli hareket edip; sonra yine unutuyoruz.

Bu sabah ana caddede servis beklerken önümden geçen bir kadının sadece bir dakika sonra çığlığını duydum. 100 metre ilerdeydi yanında bir araba duruyordu ve hareket etmek üzereydi. Önce arabanın kadına çarptığını düşündüm ama ayakta duruyordu; sonra sarkıntılık edildiğini düşündüm ve en son aklıma çantasını aldıkları geldi. Ve araba hızla gitti. O öylece kala kaldı. Yapacak hiç bir şey yok. Araba gitti; çanta da.

Olayı ben yaşamışcasına etkilendim ama tabiki hissettiklerim çantası çalınan kişiyle aynı olamaz. Bu olay benim başıma da gelebilirdi. Yolda yürürken kısa bir an bir araba yanınızda duruyor; elinizdeki çantanızı alıyor ve siz ne olduğunu anlamadan o gidiyor. Çantanın içinde ne olduğundan çok böyle bir şeyi yaşamış olmak insanı şok ediyor.

Böyle bir şeyi yaşamamak için çantanın asla yol tarafında ve elde taşınmaması gerektiğini bu olayla bir kez daha gördüm. Bir de aniden yanınızda duran arabalardan şüphe edin.

Ve ben insanların nasıl bu kadar kötü olabildiklerini anlayamıyorum...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

The Rumor Mill
Who better to comment sardonically on the current state of Hollywood than the underappreciated screenwriter? Here now are some of our favorite screenwriter blogs, reflecting both those who have made it and ...
Hi you've got a great blog here, the best I've seen so far for Online loans - apply for loans online related. Keep up the good job! I found a similar Online loans - apply for loans online related website yesterday, check it out. Looks like the
Online loans - apply for loans online related site does not have a blog yet, so check them out at their company site.