Pazartesi, Şubat 22, 2016

Şubat Dolunayi

Yine bir dolunay zamani...

En son kibris'ta gazi magusa'da muhtesem bir gece yasamistim kendisiyle...

Bu aksam yine oyle cok etkileyici...

Ortam bas basa olmamiza, sessiz sessiz bakismamizi cok imkan vermese de; korna seslerine akmayan trafige inat yazarak iletisime gecicem onunla...

Kod adi berber'le kibris seyahatim sonrasinda ki bir sohbetimizde, beni o aksam nasil iyilestirdigini kendime getirdiginden bahsettim...

Kendisi cok sevdigim Jung'la tanismama vesile oldugu icin ayrica kiymetlidir...

Ama o sohbetimizde de dolunayla aramizdaki bu cekim gucunun benim hayal dunyamdan ibaret olmadigini Jung'un da isaret ettigi gibi kadin dogurganligiyla uretkenligiyle -sadece cocuk dogurmak degil kastedilen- 28 gunde tamamlanan dongusuyle, bilincaltiyla, benim gibi hisleri guclu bir insanin arasindaki kurulan olaganustu bagin gercek oldugunu, iyilestirici oldugunu soyledi...

O nedenledir ki her dolunayin bana sifa oldugunu, iyi geldigini hissediyorum....

Karsimda gordugum ilk an her seyi unutup ona kilitlenisim, yanimdakilere gosterisim, orda onunla kalmak isteyisim, oturup yazisim, arkadasimin mesaj atip tam senlik bir dolunay demesi...

Daha ne olsun...

Dugunumu de dolunay'da onun aydinlattigi bi yer ve zamanda yaparim insallah...

Bu da dilegim olsun 😉

Hiç yorum yok: