Pazartesi, Eylül 23, 2013

Mucizeler

Gel-git'li ruh halini savuşturmak için başımdan, bulutların arasından ışıklarını saçan sabah güneşinin hatrına...

Teslim olmuycam pazartesi sendromuna, PMS'ye deyip bu hafta yaşadıklarım mucize olsun bana diye bi dilek çıktı ağzımdan...

Bu karmaşık ruh hali içinde ipad'i serviste unuttum, servis şoförünün telefonu servis dışı ulaşılamıyor ulaşamadım; sonra bi mucize oldu ipad kendi kendine geldi bana :))

Bir süredir kullanmadığım ama iş takvimini tuttuğum exceli kaybettim, içinde bir sürü farklı konunun olduğu sheetleri var ve nereye ne isimle kaydettiğim tamamen çıkmış aklımdan :((

Nerdeyse bilgisayarımdaki tüm excelleri tek tek açıp bakıcam, sonra bi mucize oluyor. Yapılacaklar diye bir isim geliyor aklıma ve o sırada masaüstünde duran TO DO LIST klasörüyle göz temasına giriyorum :)))

Tabi bunlara ne kadar mucize denirse...

Başka da bi'şi olmadı, baş ağrımı azdırmamak için 4 saatte bir içtiğim ağrı kesiciyi saymazsak...

Hiç yorum yok: