Perşembe, Mayıs 30, 2013

Şuursuz

Kim???

Tabi ki ben, siz, hepimiz...

Neyse ki otomatik pilotumuz idare ediyor çoğu zaman bizi

Misal,

Telefonumu çantama koyduğumu hatırlamıyorum :o

Masada mı kaldı????

Kredi kartım bulamıyorum, eyvah en son nerde kullandım :o

Ya bugun günlerden neydi???

Eteğimi giydim mi evden çıkmadan :o

Tamam bu biraz abartı olabilir

Ama bi kaç kez, ne giydim ben evden çıkarken diye üstümü yokladığım zamanlar da yok değil...

Dedim ya iyi ki otomatik pilot var

Masada unuttuğumu sandığım telefonu çantama atmış, kredi kartımı kasiyerden alıp çantama koymuş, beni giydirip makyajımı yapıp yola koymuş...

Bütün bunlar olurken sevgili şuur nerelerde peki???

O hep daha sonra yapacaklarının derdinde

Sen orda kalmışsın, napıyosun bana ihtiyacın var mı????

Neeeeerdeeeee...

Gerçi tam bu satırları yazarken kendisi bizzatihi yanımda, başımda, şu anla meşgul

Biraz daha oyalanırsam sıkılıp gidecek kendine başka meşgaleler bulacak biliyorum

Fazla zorlamıyım şansımı...

Ve duruma bilimsel yaklaşım...


Hiç yorum yok: