Pazartesi, Nisan 15, 2013

Dertleşme

Bi yandan ocaktaki kahveyi taşırmamak için gözüm onda elim klavyede bi iki harf yazsam faydadır modunda...

Görende her gün iki eli kanda olsa bloguna yazan biri zanneder...

Ha ha gülüyüm bari ;)))

Az önce farkettim de bugün üçüncü kahvemi içiyorum, tv'de Saffet Emre Tonguç boğazdaki en pahalı yalıları anlatıyor güneşli güzel bir boğaz gününde, orda hayal ediyorum kendimi

Oooooh mis gibi...

Bu yazıya dertleşme başlığını koymayı düşünüyorum...

Evli olup çalışan kadınlara hayranım, hele bi de küçük çocuğu varsa daha da çok...

İşten gelip sofra hazırla, mutfağı topla, ertesi güne yemek yap derken bu süreçte kocam da ayağını uzatıp televizyon seyrederse ben cinnet geçiririm, yürümez o evlilik

Halbuki enerjik ve mutlu olmalı ki kadın eşiyle ilgilenebilsin, mutlu olsun mutlu edebilsin

Kızmayın bana ne geri kafalısın erkeğe köle misin diye,

Hayat paylaşınca güzel

İşin yorgunluğu stresi üzerine gelip evin dirlik ve düzenini imar etmek daha da biler insanı, ekonomik özgürlüğün bedeli kuyruğu dik tutmak için kendini tüketmek olmamalı

İşte böyle diye diye soğuttum ya kendimi evlilikten :)))

Neyse büyük konuşmiyim yine de ben, yarın n'olcaz bilinmez

Bu arada süper bi kavrulmuş fındık markası keşfettim, lezzeti çok güzel. Onu yedikten sonra diğer fındıklar lezzetsiz gelicek söyliyim. Daha şimdiden bir sürü hayranı oldu ofiste :)))

Kanyon-Metrocity arasındaki tünel alışveriş merkezinde küçük bir şubesi olan www.findikcim.com.tr kızlarla toplaşıp verince sipariş bugün bir koli fındık geldi ofise :)))

Ürünleri arasında fındık unu da var, tabiki siparişime ekledim. Hiç şüphe yok ki. Bundan sonraki deneysel hamur işi çalışmalarım  fındık unuyla olcak.

Klavyemin sağ tarafındaki shift tuşu basmıyor bir süredir, meğerse nedeni bizim yaramaz papağanımızın tuşları gagasıyla yerinden sökme çalışmalarının bi sonucuymuş. Neyse ki diğer taraftaki çalışıyo...

Bu tam akşam kahvesi oldu, ordan burdan telden tele atlayıp anlattım.

Var aslında daha anlatacaklarım, ilk canlı yayın deneyimim kameralarla flörtüm

İlk fırsatta

Hiç yorum yok: