Pazartesi, Aralık 31, 2012

2013'e 1 Kala

Veeee yine bir yılın sonuna geldik...

Hamd olsun :)))

Uzun zamandır ilk defa tüm hafta sonunu evde geçiriyorum

Haliyle böyle boş bir vakit bulunca uzun zamandır elime ne geçerse attığım dolaplara bi çeki düzen vermek, yılın sonunda gereksiz yük yaptığım maddi manevi şeylerdenkurtulmanın iyi olacağını düşündüm...

Tam bu işi yaparken farkettim ki, geçen yılın sonunda da ben böyle bi temizlik yapmış 2011'in 2012'de yıldızlar size ne getirecek türünden dergileri kitaplarını karşılaştırma yapmadan atmışım, ama bu kez yüzleştikten sonra çöpe attım :)))

Evet hiçte öyle ballandıra ballandıra anlattıkları gibi süper şeyler olmadı ama ben yine de razıyım 2012'nin kendisinden, dilerim o da razıdır benden :)))

http://dortyaprakliyonca.blogspot.com/2011/12/astrolojinin-yl-sonu-snav.html

Geçen senenin sonunda ilham gelmiş bu dilekleri döktürmüşüm :)))

Dileklerimi tüm içtenliğiyle tekrarlıyor ve bir kaç yeni satır eklemek istiyorum...

Umud etmek için nedenlerimizin

Gerçekleştirmek için hayallerimizin

Dans etmek için içimizdeki müziğin

Keyfe harcamak için paramızın

Elini tutmak için sevdiklerimizin

Paylaşmak için dostlarımızın

Zevkle yorulmak için işimizin

Gülmek için kahkahalarımızın

Yemek için çikolatalarımızın

Oynamak için oyuncaklarımızın

Yaşamak için ruhumuzun


Her şeyin güzel olacağına inancımızın
Kainatın mükemmel işlediğine  güvenimizin

En çok kendimizi sevecek ama
herkese de verecek kadar çok sevgimizin

Sağlığımızın, huzurumuzun hep olması dileğiyle...

Hiç yorum yok: