Cuma, Kasım 23, 2012

Akşam Güzeli

Çarşamba'nın marifeti aslında...

Gündüzünde canımın kek istediği, akşamında unuttuğum

Yollardaki gündemi kaçırmıyim diye takip ettiğim Murat Kazanasmaz'ın "Murat usta kek yapıyor" tweeti üzerine

"aaaa ben kek yapcaktım :oo" diyip,

9:30'ta mutfağa dalıp bi çırpıda yapı verdiğimdir kendisi

Çok basit

4 yumurta
2 su bardağı şeker
1 su bardağı rendelenmiş havuç
1 su bardağı iri dövülmüş ceviz
1/2 su bardağı kuru üzüm
2 su bardağı un
1 pk vanilya
1 pk kabartma tozu
2 su bardağı un ve canımızın çektiği kadar tarçın

sırrımız en az 5 dakika  yumurta ve şekeri çırpmak
üzümleri daha bi minik olsun diye bıçakla gelişi güzel doğradım
cevizleri buzdolabı poşetine koyup masanın üzerine serdim, bir elimde mikser 5 dakikalık

çırpma süresini doldururken diğer elimdeki su bardağıyla cevizlerin üzerinden geçiyodum

Allahııııım, şu an kekin kokusu geldi burnuma

2 yorum:

Adsız dedi ki...

blog güzeli :):) şu fırınım bi olsun bak ne kekler çörekler yapıp cayır cayır yayınlayacağım :):) görürsün

ayamaya dedi ki...

harika olmuştur eminim çünkü öyle görünüyor emeklerine sağlık :)