Perşembe, Nisan 19, 2012

Hipnotik

Pek uzağım bilgisayarıma, telefondan da yazıp yayınlamak da çok keyif vermiyor bana...

Bi kaç gündür öğrenciydim eğitimci eğitimi alıyordum. Haber değeri olan tabi ki eğitim almam değil, eğitimin içinde bir hipnoz seansının denenmesi.

Haaa, haaa kim gönüllü olur bu işe???

Ben tabi ki, ben tabi ki :)))

Evet ilginç bi deneyim ama kendimi tamamen bırakamadığımdan, nerden bakarsan bak iş ortamı sonuçta, bi iki gündür tanıdığın insanların yanında çok da güvende hissedip kaptırmıyosun.

Hep köşeden bilinç kafasını uzatıp uzatıp ben burdayım, ben burdayım diyo...

Halbuki onun uyuyup, meydanı bilinçaltına bırakması gerekiyordu...

Haaa hipnozdan ne kaldı aklında dersen ilk derin nefeslerde bi ürktüm, gözler kapalı ama gölgeler bi yakınlaşıp bi uzaklaştı, sonra geçti...

Vee hipnoz oldunuz dediği sırada göbeği sarı yaprakları pembe-mor bi çiçek göbeği etrafında dönüp duruyodu.

Sonunda gevşediniz, çok mutlusunuz, bütün kaslarınız gevşedi falan dedi ama ben yine aynı ben...

Yarın da ben öğretmen olucam, sabahtan akşama ders anlatcam

Sonra da size uzak yerlerden yazılar göndericem ;))

Şimdilik detay yok...

Hiç yorum yok: