Perşembe, Şubat 09, 2012

Çamur Sıçratmadan Nasıl Yürünür?


Yağmurlu çamurlu günlerde yürümek zor, zor olduğu kadar üst başın çamurlanmaması için verilen çaba zahmetli çoğu zaman da sonuçsuzdur.

Dün bir arkadaşımla konuşurken, dert yandı bana.

Muzdaripim kıştan, hava koşulları değil az çok farketmez bir adımda baştan aşağı çamur ediyorum kendimi

Çocukken ben de öyleydim, evden çıktıktan bir kaç dakika sonra saatlerdir yürüyormuşcasına çamur sıçratmış olurdum arkama.

Hala dün gibi hatırlıyorum;

Yağmurlu bir kış günü annem elimden tutmuş beni okula götürüyor.

Ve diyor ki, önce topuk sonra parmak ucu

Böylece çamur sıçratmazsın üzerine

Topuk, burun

Topuk, burun

Topuk, burun

Diye çok yol almışımdır :)))

Faydası oldu mu derseniz;

Çooooook

Arkadaşıma da verince yağmurlu çamurlu havalarda yürüme tarifini

"ben tam tersini yapıyorum önce parmak ucu sonra topuk, 40 yaşında öğrendim bunu ama deniycem" dedi

Çocukken sorgulamamıştım bunun mantığını ama topuk yere daha sert basıyor parmak ucuna göre, yani önce parmak ucu sonra topuk yaparsanız splash diye bi ses çıkıp yerdeki sular o darbeyle bacağınıza sıçrar.

Naçizane bir tavsiye, yağmurlu, çamurlu günlerde demir bükey'den ileri sürüş teknikleri niyetine ileri yürüyüş teknikleri dört yapraklı yonca'dan

6 yorum:

Zeynepinnotdefteri dedi ki...

ha ha bu postu çok sevdim :) Benimde en büyük sorunumdur çamurlu zamanlarda yürümek nasıl beceririm bilmem ama taa belime çamur sıçrar .. Yarın kesin giderken deneyeceğim ...

Topuk Burun
Topuk Burun
Topuk Burun :)

Dört Yapraklı Yonca dedi ki...

lütfen sonucu bildir :)))

Vladimir dedi ki...

O ladar diakkatle yürürm çamurlu su birikintili yerlerde ama eve dönünce ya da gideceğim yere varınca böyle diz seviyesinde filan ahin bir çamur görürüm kurumuş, minicik. Başaramıyorum bir türlü :(

Dört Yapraklı Yonca dedi ki...

topuk burunu denediniz mi hiç ??? :)))

Dört Yapraklı Yonca dedi ki...

öğlen tatilinde plazalardan Kanyon'a gidip geldim. Her taraf sular seller, kendin sıçratmayı bırak yandan geçenin şiddetli bi adımı bile yetiyo. Ama ben topuk burun modeliyle kendi kendime hiç sıçratmadım. pantalonum teeeertemiz :DDDDD

obrisko dedi ki...

tam "bundan kurtulmamın bi yolu yok. bununla yaşamayı öğrenmeliyim :(" diyip pes ederken bu yazıyla karşılaşıyorum :D artık pantalonlarımı kullandığım gün çamaşır makinesine atmak istemiyorum :D