Çarşamba, Ocak 18, 2012

Kusura Bakmayın

Bu şehir bezmiş kendinden, anı yaşıyor sadece. Yaşayıp da gidiyormuş gibi görünse de içten içe belki de açık açık depresyonda…

Hava güneşli, su, elektrik, doğalgaz varsa lay lay lom her şey yolunda…

En ufak bir değişikliğe eksikliğe tahammüllü, dayanacak gücü yok…

Beş dakka kar yağsa felç, bi saat elektrik gitse kıyamet 2012

Ben de;

“elektrikler kesildi çalışamadım öğretmenim”

bahanesinin arkasına saklanmak istiyorum.

Bugünlerde yazma eforumu blogum yerine başka bi yerin yazılarına harcıyorum, kusuruma bakmayıın

3 yorum:

Adsız dedi ki...

peki o zaman ki :):)

Unknown dedi ki...

kolay gelsin..

Adsız dedi ki...

Tasarımınızı çok hoş buldum buldum siteye girer girmez zaten mükemmel film izle içeriklerle karşılacağımı farkettim. Umarım böyle devam eder. Bu konunuzuda çok ilgili bilgili şekilde yazılmış. Makalenizi beğendim. Diğerlerinide okuyacağım. sikiş .