Perşembe, Eylül 08, 2011

Ne Var?

Alışamadım bloggerın yeni ara yüzüne, halbuki değişiklik çok seven biri olarak denemeler yapmam, keşfetmem lazımdı. Ama bu sefer hızımı alamayıp tembelliğimi de -alışamadım yeni sayfalara, ondan yazamıyorum- bahanesine sarıp vericem :)))

Tembellik mi?

Hayır di'il. Kafamdakileri toplayamamak...

Neler var bu kafanın içinde???

Okuduyup bitirdiğim yeni okumaya başladığım kitaplar, onlardan söyleyeceklerim var.

Kuruçeşme Arena'da gidilen ilk Ajda konseri var.

Güzel hediye fikirleri, hediyelikler var.

Pisi büyüyo, maskara oldu daha çok oyun istiyo; yavru kedileri sevebiliyorum ama büyükleri görünce hala kaçıyorum. O var.

Krizin patlattığı tükenmişlik sendromu var.

Ramazan, bayram, tatil, pms derken bütün kabloları birbirine karışan bio-sistem var.

Şimdi çıkmam lazım, programım var :))

1 yorum:

lengineer dedi ki...

:D
Ellerine sağlık cnm...