Salı, Ekim 12, 2010

Ne? Nerde?

çok işim var, çok da yazasım...

ama önce kısa bir yazı ardından işime dönücem :(((

facebook'u az ve öz kullananlardan olduğumu düşünüyorum. Öyle bahçe ekip, inek sağmıyor, pokermiş şuymuş buymuş oynamıyorum.

Bilmem neyi kaç kişi beğenmişi sen de beğen zincirlerine katılmıyorum

Dalga hareketlerine kapılıp statusumu anlamlı anlamsız ifadelerle donatmıyorum...

Bugünlerdeki moda kadınların statüsüne yazdıkları

- portmantoda
- taburenin üstünde
- yatak odasında yatağın üstünde
- kapının kulbunda
- yerde
- dolapta
- masanın üstünde
- antrede yerde
- vs vs

neymiş erkekleri merak ettirip düşündürecekmişiz, olsa olsa fantezi kurarlar.

peki amaç ????

çok ulvi çoooook

Yaklaşık bir yıl önce, Facebook'ta binlerce kadın o anda ne renk sütyen giydiklerini durumlarında (status) yazacak şekilde bir oyun oynadı. Amaç Ekim Meme Kanseri Bilinçlendirme ayını tanıtmaktı.

Bu muazzam bir başarı elde etti ve bizim o renklerle ne anlattığımızı merak eden günlerce haber yapa günlerce erkekler vardı. Bu yılki oyun ve el çantası/cüzdan ile ilgili; eve girdiğimiz an çantamızı nereye koyduğumuz.

Örneğin "Ben kanepeye koyarım", "mutfak tezgahına", "konsola" olabilir. Sadece durumuznuza çantanızı nereye koyduğunuzu yazın, başka bir açıklama veya ek yapmayın.Bu mektubu kesip kendi kız arkadaşlarınıza gönderin.
Sutyen oyunu haber olmuş, biz kadınlar gerçekten ne kadar güçlü olduğumuzu görelim hem de eğlenelim
!


şimdi ben deşifre ettim hareketi :))))

normalde yazılarımı facebook'da da yayınlarım ama bunu yayınlamıycam kadınlar içlerindeki ispiyoncuyu bilmesin :)))))

Hiç yorum yok: