Çarşamba, Aralık 30, 2009

Teşekkürler

Yılbaşı kartlarını planlamak, yazmak, göndermek benim için başlı başına bir keyif süreciydi. Çok mutlu oldum.

Postaya verdiğim gün bitti büyüsü, hafızamda güzel bir anı oldu.

Ama cumartesi gününden beri kartımı alanların arayıp hissettikleri güzel duyguları benimle paylaşması yeni yıl dileklerime karşılık vermesi bu keyfi uzattı, uzattı kocaaaaman bir mutluluğa çevirdi.

Benim için bu dönüşleri özel kılan diğer şey de; blogum vasıtasıyla tanıştığım güzel insanlarla sanaldan gerçeğe dönüşen bir arkadaşlığın ilk seslerini duymak...

2 yorum:

Asortik Krep dedi ki...

Benim kartım hala gelmedi ama tekrar teşekkür ediyorum beni de düşündüğün için :)

Dört Yapraklı Yonca dedi ki...

kartlara çip taktırdım ;) takip ediyorum. İzmir'e ulaştı İstanbul'un çeşitli ilçelerine ulaştı ama bi Muğla bi de İstanbul Halkalı ilçesi kayıp :((

gel de güven PTT'ye