Perşembe, Mayıs 29, 2008

Galata Konak


Galata Konak Cafe'yi ilk kez tam bundan 1 yıl önce ziyaret etmiştim. Ondan sonra da pek çok kez gittim, arkadaşlarıma tavsiye ettim. Ve giden herkes çok beğendi.

İlk gittiğimde bir kaç aylık bir mekandı ancak geçen zamanla birlikte kendini daha bi düzenleyip geliştirmiş. Yemekler hizmet daha başarılı olmuş. Bunun doğal sonucu olarak da artık terasını boş bulmak imkansız.

Tavsiyem güzel bir yerden manzaranın tadını çıkarmak istiyorsanız mutlaka rezervasyon yaptırın. Bi de öncesinde ya da sonrasında oraya kadar gitmişken mutlaka Galata Kulesi'ne de çıkın.

Daha önce gündüz fotoğraflarını görmüştünüz bunlar da gece. Üstteki resim oturduğunuz yerden seyrettiğiniz muhteşem kule manzarası, alttaki de yine terastan baktığınızda gördüğünüz manzara. Yani önünüz arkanız, sağınız solunuz İstanbul.

Galata Konak Cafe

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Vay be demek 1 yil olmus. Bana nedense aradan en az 2 yil gecmis gibi geldi. Gerci benim icin 2007 cok zor ve bunaltici bir seneydi o yuzden o guzel aksamimizi 2007'de yasamadim diye dusunuyor olabilirim :)

Dört Yapraklı Yonca dedi ki...

2008'de de yaşarız güzel bir akşam :)