Pazartesi, Ocak 21, 2008

Mim

Sofi Mim'ledi beni.

Soru: Yapmak zorunda olduğumuz halde bir türlü yapamadığımız kolay işler?

Yapmak zorunda olduğumu ertelemem, hatta en önce onu yaparım ki bir an önce kurtulayım. Kolay yada zor farketmez. Ama bir şey var ki...

Aynı şeyleri düşünmüş, aynı şeylere gülmüşlerdi. Aynı rengi sevmiş, aynı şarkıya eşlik etmiş, aynı hayalin parçaların tamamlamış, birbirlerinden habersiz aynı koltuğu hayal etmişlerdi.

Aynı tatlıyı paylaşmış, aynı okula gitmişlerdi.

Aynı güneşli yolda; baharda çiçek açmış meyve ağaçları ve pembe erguvanlarla birlikte yaşamaya yaşlanmaya doğru adım adım gittiklerini sanıyordu...

Tam bir sene öncesine kadar.

Birden bir fırtına kopar............

O günden beri o yolda zaman durdu. Uzun bir süre sessiz ama üzgün kıpırdamadan olduğu yerde kaldı. Sonra yavaşça doğrulup, geriye başladığı yere doğru iki adım attı sonra vazgeçti bir adım ileri gitti. İki adım geri bir adım ileri, iki adım geri bir adım ileri.

Bir nefeste koşup çıksana o yoldan.

8 yorum:

Sem dedi ki...

Sevgili Yonca, Sofi'nin mimlerini takip ederken uğradım:)) Bir nefeste okudum bu değişik mim yazını. Ah keşke o kadar kolay olsa bir nefeste koşup çıkmak!

Sevgiler

deger dedi ki...

Sevgili Yonca,

Ben de Sevgili Sofi'nin yorumlarında hep senin samimi yorumlarını görünce, sevgili Sem gibi uğrayıp bir merhaba demek istedim. Ben de beklerim.

Aslında bir nefeste koşup çıkmak çok zor tabii. Ama, zaman öyle bir şey ki, aradan bir zaman geçtikten sonra, bakıyorsun ki, o anda seni üzen şeyler şu an gülüp geçebileceğin şeyler haline gelivermiş. Bence bir nefeste değil, yavaş yavaş ve sindire sindire çıkmak gerek. O zaman elinde olanların değeri de daha çok ortaya çıkıyor.

Yazında, çok az kelime ile çok fazla şey ifade edebilmişsin.
Tebrik ve sevgiler.

Degree.

Dört Yapraklı Yonca dedi ki...

yorumlarınız için çok teşekkürler. Ne iyi oldu bu Mim :) yeni bloglarla tanıştım.

sofi dedi ki...

Yoncacım, eline sağlık ne güzel yazmışsın, gizemli, şifreli, seninkinde silah falan yok, tevekkül ve sabır var, kolay gibi gözüksede zor, elini uzatsan, çekiversen olur mu acep?
Kocaman Sevgilerle...

deger dedi ki...

Sevgili Yonca,

Bana yazdığın yoruma çok teşekkür. Yaşım uygun olsaydı, Latin danslarında senin partnerin olmaktan mutluluk ve gurur duyardım....

Yine beklerim ziyaretlerini,
Sevgiler.
Not: Seni de link listeme ilave ettim, bir mahzuru yok değil mi?

Dört Yapraklı Yonca dedi ki...

Ne demek mahsur, mutluluk duyarım. Müsadenizle ben de sizi kendi listeme ekledim.

Adsız dedi ki...

gerçekten ilginç bir rastanti oldu benim için bu yaziyi okumak :)
basta Yonca rumuzlu degerli bir dostun izlerini aramaya koyulmustum koca net dunyasinda :)
buraya dustum sonra 'mim' yazisini gordum kenarda, oraya da tikladim. 'mim' harfini mahlas olarak kullaniyorum bu arada. ve nihayet 'sofi', birlikte hayaller kurmaya çalistigim degerli bir insana hitap ettigim sekil..ve kopan firtina..
ben vardim bu yazida.)

tsk ederim Yonca ,)

Dört Yapraklı Yonca dedi ki...

Sevgili Mim; hissettiklerini paylaştığın için ben teşekkür ederim.

Yazdıklarımın benim dışımda birilerinin de hatıralarını duygularını harekete geçirmesi beni mutlu ediyor.

İnternet dünyası böyle garip bir şey işte; yonca ararken bir Mim buluyorsun, bulduğun Mim başka bir Sofi'den gelmiş. Senin Sofi'nle kopan fırtına, başka ruhlarla başka isimlerle başka zamanlarda yaşanmış.