Cumartesi, Ocak 19, 2008

Eskilerden

Bazen blogumun istatistiklerini inceliyorum; kim nerden nasıl gelmiş, neleri okumuş diye? Google search'te "hayallerim ve aşkım" aratıp benim yazılarıma ulaşan kişi, peşi sıra bir kaç yazımı daha okumuş. Neleri okuduğunu görmek, yazdıklarımı hatırlamak için ben de baktım. Unuttuğum şeyleri hatırladım, güzel bir sözü de tekrar paylaşmak istedim.

“Çöl insanı, çadır bozarak geçmişi silebiliyordu; zamanı ve yeri henüz bilmediği için yarın bir hüsran olarak görünmüyordu. Fakat şehirli insan mahpustu. Onun bir yerde sürekli kalmak zorunda oluşu herşeyi çürütüyor ve –dün, bugün, yarını- zamanın gayesi haline getiriyordu”

Hz. Muhammedin Hayatı _Ebubekir Sıraceddin

Hatıraların Gözyaşı

Beklemek

Hayallerim Aşkım ve Sen

Bu aralar karışık biraz

1 yorum:

sofi dedi ki...

Dağda derviş olmak kolay, gel sen şehirde derviş ol diyorum ve sizi mimlediğimi haber veriyorum. Konu benim blogta yazılıdır efendim:)
kıcak dolusu sevgiler...