Salı, Ocak 01, 2008

2007 İzleri

2008'in ilk günlerinde yazı fikirleri düşünürken; 2008'de benim için önemli olan, beni etkileyen, bir şeylere işaret eden yazıları yazdıkça bir başlık altında toplamaya karar verdim. Sonra "neden 2007 için de yapmıyorum?" dedim. Nasıl olsa geçmiş koca bir yıl ve pek çok yazım vardı. Hem de kendimin bir özetini yapmış olurdum.

İşte bu başlıklar o yazılara götürüyor...

- Yeni yılın ilk günü
- Döndüm
- Benim günüm
- Ertelenmiyor
- İnatçı Lekeler, İnatçı Kokular; İnatçı Duygular
- Son
- Özlediğime... Dedeme -
- Seyyah
- Mizah Zekanın Zekatıdır
- Hisseli Harikalar
- La Fontaine

Rize Günlüğü 1 Rize Günlüğü 2 Rize Günlüğü 3 Rize Günlüğü 4 Rize Günlüğü 5

- İçimdeki Fırtına
- Karşılaşma
- Sessiz Veda
- Değişik
- Aşkla Aşk
- Bir Garip
- 2. Bebek Projesi
- Son Bir Hafta

Hiç yorum yok: