Cuma, Ağustos 04, 2006

Yardım mı? Bi daha düşünüyim

İnternette dolaşan maillerden gelen düşündürücü bir hikaye vardı. Çölde aç susuz sürünen bedeviye yardım elini uzatan atlının iyiliğine karşılık bedevi; adamın atını alarak dört nala uzaklaşmaya başlar. Arkasında bağırmaya başlayan yardımsever adam; "tamam git ama olanları kimseye anlatma" demiş. Şaşıran bedevi nedenini sorduğunda.

"Bir daha hiç kimse çölde durup kendisinden yardım isteyene yardım etmez de onun için" demiş.

Tüm Türkiye Çanakkale'de kaçırıldığı söylenen çocuğu aramak için seferber oldu, devlet özel ekip kurdu, baskınlar düzenledi. Maddi manevi çabalar harcandı. Ama sonunda herkes gördü ki; koca bir yalanın oyuncuları olmuş, aldatılmış.

Şimdi soruyorum, bi daha kim kime inanır da kaybını bulmak için yardım eder?

1 yorum:

Adsız dedi ki...

sevgili yonca,
bu inanılmaz ve bir o kadar da ahlak dışı olaya bende sitemde yer verdim. ama senın kadar etkili ve güzel bir hikaye ile değil...ama yinede içimdekileri döktüm. aslında diyebilecegımız o kadar cok sey var ki, hangisi önce soylenmeli bilemiyorum!ya da biz susmalı adalet mi konusmalı????
içimden gelen şu ALLAH İÇİNDE YİLİK OLAN HERKESİ BÖYLE OLAYLARIN YANINDAN BİLE GEÇİRMESİN, ALLAH KİMSEYİ ŞASIRTMASIN!!!